Dagbok

En blogg eller webblogg (på engelska blog eller weblog) är en webbplats som uppdateras ungefär som en dagbok på nätet och där läsarna har möjlighet att kommentera inläggen. Webbjournal och loggbok är andra ord som används för att beskriva fenomenet


Kan inte hjälpa att jag blir smått fundersam över dessa människor som "lösenords skyddar" sina bloggar ? vad är det för fel på papper och pennor hos dessa människor ?
Kommentarer ska verifieras,varför då? rädd för att ta kritk kanske !
Tycker personligen att det är det som är charmen men denna offentliga dagbok man vet aldrig vad dom andra läsarna tycker,intressant.
Bloggaren har yttrandefrihet likväl som kommentatorerna.
Hemligheter som är så personliga att man inte vill basunera ut dem offentligt,varför ens lägga ut dem alls? tror inte att ens det hjälper för att personen ska verka mer intressant.
Jag vet av erfarenhet att vissa av mina kommentarer inte är önskvärda hos vissa bloggare och ändå yttrar jag bara mina åsikter som ni vet alltid är helt ärliga.
Sen kanske ni har hört talas om uttrycket "glimten i ögat" ?!

Kommentarer
Postat av: anna

Håller med. Vanligt är också att man har en skyddad blogg som man skriver hemlisar i. Sen har man en "oskyddad" blogg där kommentarer verifieras. Har man kanske inte nog många läsare på den skyddade bloggen????

2008-12-05 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0