förberedelser

Oj, oj, oj, vad många rubriker om hur man ska förbereda sig inför nyår!

Det verkar finnas många som behöver tips och råd om hur de ska minska midjemåttet och få plats i nyårsblåsan.
 Men, va fasen, köp stretchig tunika. 
Jag lovar, hur tjock din mage än är, så får den plats i en sån. Men om nu detta med att vara "fit for New Year" inte är ett praktiskt problem, såsom att få plats i kroppsnära klänning, utan i stället handlar om att du måste vara smal och vältränad...

Tänk då på detta.
De flesta är så upptagna med hur de själva ser ut, att de inte har energi över till att lägga märke till dina eventuella valkar...

Och om de mot all förmodan lägger märke till dina eventuella valkar, så kan de jämföra med sina egna.
Och är dina värre, så blir personen lite glad. Du har gjort en god gärning!

Så släpp loss fläsket!


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

så sant =)

2008-12-19 @ 21:01:45
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nu är jag tillbaka igen i läsandet på din blogg, och jag måste säga det.. Du ger mig fortfarande goda skratt! :)

2008-12-22 @ 23:42:35
URL: http://liimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0