Kaffemannen

Jag är beroende av kaffe.

Här hittade jag en passande klurighet till Er alla som delar min last. (Självklart får även tédrickare klura)
Hitta kaffemannen...




En man gömmer sig bland kaffebönorna.
Den tid du behöver för att hitta honom beror på hur din högra hjärnhalva fungerar.
Kolla uret innan du börjar leta!

Läkare har konstaterat att om du finner mannen inom 3 sekunder är din högra hjärnhalva bättre utvecklad än de flesta.
Om du finner mannen mellan 3 sekunder och 1 minut är hjärnhalvan utvecklad normalt.
Om det tar mellan 1 minut och 3 minuter så fungerar din hjärnhalva slött och lider brist på proteiner.
Om det tar längre tid än 3 minuter behöver din högra hjärnhalva testas igen, och igen, och igen, och igen!!

OCH JA, mannen finns verkligen bland kaffebönorna! 

Jag kan tala om att min högra hjärnhalva är bättre utvecklad än de flesta, men det var ju inte oväntat :)


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Inte har du nått tips på nån protein rik föda ?

Har gått över 4 minuter och än kan jag inte se nån tomte :(

2008-12-02 @ 22:35:42
Postat av: Huvudbrydd

Men snälla Gudrun, det var ju ingen tomte du skulle hitta. KAFFEMANNEN. Tror det behövs mer än protein här....

2008-12-02 @ 22:47:05
Postat av: Lisa

Nu är det illa, Huvudbrydd har inte skrivit på två dagar!! Vart har du tagit vägen? Behöver min dos av ärlighet och humor!

2008-12-04 @ 18:04:32
URL: http://liimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0