Tävling

Hej och god morgon Sverige,

har sett att det som gäller nu i bloggvärlden är olika sorters tävlingar och julkalendrar. Känner att huvudbrydds blogg inte kan vara sämre !!

.....men vad ska jag ha som utlottning? smink,kläder,bilar,möbler,dekaler ja det mesta finns ju redan som utlottningar i olika tävlingar, så vad ska jag hitta på hm

 Verkstad, Italien av Lars Hallström för Visio bildbyrå. EN KVAST , tänk vilket nytto ting !!

Alltså jag ska lotta ut en kvast till den som kommer med det bästa rimmet på tomte !!
Häxor,eskimåer,sadister,snögubbar,påskkärringar,husfruar ja alla som kan tänkas ha nyttan av en kvast kan vara med och tävla.
Så kom med ett rim och your in :)

Ha en fortsatt trevlig dag och kom ihåg 

Om man avgiftsbelade egoismen skulle man helt kunna avstå från inkomstskatt.

Citat av Otto Ludwig


Kommentarer
Postat av: Gudrun

"En röd, ettrig liten gubbe,

vad kan det vara för snubbe.

kommer till dig när du varit snäll,

och inte på ett år hört något jävla gnäll."



Enda tävlande = vinnare?

2008-12-11 @ 20:44:44
Postat av: anna

Tomten kommer,tomten går och kommer inte igen förren nästa år.

Ha, va inte för säker vinst ännu,Gudrun :)

2008-12-11 @ 21:53:31
Postat av: True

Eller varför inte,

tomten tomten kom till mig, jag är ju så snäll

Tomten,tomten kom till mig i kväll :)

2008-12-12 @ 14:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0