Jag gillar....

  • ......Jehovas Vittnen. De kommer regelbundet på besök hos mig och är jättetrevliga. Jag får deras tidskrifter och i tidningen Vakna! finns en hel del intressanta, icke-religiösa artiklar.

  • ......skrikiga småungar, för de får mig att bli så förbaskat glad över att mina ungar har vuxit upp.

  • ......när folk har det ostädat hemma, för det får mig att må bättre över mina egna dammtussar.

  • ......vansinniga människor, för de får mig att känna mig mer normal.

  • ......telefonsäljare, för att de orkar ringa 50 samtal varje kväll och ändå låta hejiga och entusiastiska. Respekt!

  • ......politiker! Eftersom de brinner för något och sysselsätter sig när de nu kanske inte hittar sig någon arbetsplats på marknaden.
  • ......reklamavbrotten i TV, för då kan jag gå och kissa, hämta kaffe eller kolla bloggen.

  • ......att få en finne, för det är så skoj att klämma den!

Vad gillar ni?


Kommentarer
Postat av: Ruth

Jag gillar din blogg;) du verkar vara en karl med båda fötterna hårt förankrade på jorden. När får man se kepsen ? :)

2008-11-25 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0