Recept - En Helt Vanlig Jävla Kaka



Det bakas som aldrig förr....
Recepten haglar till höger och vänster, lussekatter, sirapskakor, finska pinnar, hallongrottor, pepparkakor på längden och på tvären. Sen all jävla knäck som ska kokas före jul.

Här kommer ett recept tillägnat alla de som hatar att baka. Håll till godo!

En helt vanlig jävla kaka:

1 ägghelvete
1 dl sur kakao
Så lite smör som möjligt
Socker
Ingen jävla mandel i alla fall
2 dl bakpulver
1 pkt fula russin
1,5 dl allerginötter

Fyllning:

1 dl tradigt vaniljsocker
1 melon eller nåt
Sprit

Häll nästan allt i en bunkdjävel och kör med en elvisp i en kvart.
Grädda direkt i skålen.
Skit i att smöra och bröa. Kakhelvetet fastnar ändå.
Dunka ut skiten på matbordet om du kan.
Garnera med krossad melon och sprit. Det spelar ingen roll. Skit i det då.
Släng ut matbordet genom fönstret.
Drick upp spriten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där receptet vore något för mig. Bara för att jag HATAR att baka!

2008-11-29 @ 17:32:55
URL: http://evatuss.zoomin.se
Postat av: Rebecca

Hahaha :) så jävla bra recept för mig som alltid misslyckas :)

Kan inte sluta undra över vem du är? Men jag uppskattar iaf din blogg för den ger mig för det mesta ett gått skratt :D

2008-11-29 @ 18:19:40
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Malin

Den jävla kakan brukar jag baka till varje jul, alltid en succé.

2008-12-01 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0