Ärligt talat....

1. Vilken svordom använder du mest?
Har en stor vokabulär vad det gäller svordomar, men har ingen favorit.

2. Äger du en iPod?
Nej.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
4.35am

4. Hur många resväskor äger du?
1

5. Använder du flip-floppar?
Bara i simhallen, vill inte ha fotvårtor

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Eftersom jag extraknäcker som modell, så vill jag naturligtvis vara med på bilden!

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hancock

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Barnfamilj vore trevligt

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ingen aning, har det jag behöver.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Aldrig hänt.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
2 stora whiskey brukar hjälpa. Tycker inte om att kombinera tabletter och alkohol. Medicin utesluten!

13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Nån dansbands CD tror jag.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Svårt val

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Javisst...en av mina närmaste vänner avslöjade sin otrohet mot sin partner.

16. När var senast någon stötte på dig?
Idag, på eftermiddagen.

17. Vad åt du till middag senast?
Husman med messmör.

18 Använder du huvtröjor?
Tonåringar använder dem, inte jag.

19. Kan du vissla?
Högt och ljudligt

20. Vem var den senaste som ringde dig?
En telefonförsäljare som var väldigt trevlig.

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Pariserhjul.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det förutsätter jag att de gör.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?

073

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Nej.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Enormt!

26. Hur många syskon har du?
Yngst av 5

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Måste komma över min blyghet........

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen.

29. Äger du några popband t-shirts?

Vuxit ur dem.

30. När flög du senast?
Måste ha varit när jag var hög sist. Kommer inte ihåg riktigt.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
En till varje familjemedlem.

32. Läser du för skojs skull?
Tycker inte att det är skoj, så Nej!

33. Pratar du några andra språk?
Gallimattias och engelska

34. Diskar du din egen disk?
Ja, alltid.

35. Har du gråtit offentligt?
Varför skulle jag göra det?

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Blir man någonsin fullärd?

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Inte just nu, klockan är mycket och jag är trött.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
En gentleman bjuder alltid!

40. Kan du kasta macka?
Ja, om jag inte orkar äta upp den.

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Ja, ifjol

42. Vad har du med dig in på bion?
Trevligt sällskap

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Glömmer aldrig min biologilärare.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja, många gånger.

45. Vad har du för väder?
Mörkt, kallt.

46. Har du en blogg?
Doh!

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Biologi...

48. Gillar du att flyga?
Härligt!

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Dirtyminded.

50. När sov du senast på golvet?
När min partner knuffade mig ur sängen, pga fruktansvärda snarkningar.

51. Vilken är din favoritdrink?
Whiskey

52. Gillar du din boendesituation?
Ja. Jag trivs på små ytor.

53. Vilken är din mammas hemstad?
Nyköping

54. Din pappas hemstad?
Norrköping

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Fungerar bra utan sömn, men det är skönt att vila ibland.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade och välplanerade, inte stressiga.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej.

58. Vilken är din favoritfrukt?
Banan

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Vad sa du att det hette???

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
30+

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej, det finns så många andra som är det.

62. Tror du på liv på andra planeter?
Tror inte, jag VET!

63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
En envis person från ett utbildningscentra som ställde urbota dumma frågor till mig.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Självklart! Annars skulle hon heta Gudrun.

65. Vad var det senaste du åt?
Wienerbröd.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Har inga problem att komma överens med vare sig kvinnor eller män.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Förmodligen genom lottdragning.

68. Gillar du senap?

Ja. Speciellt med samma karaktär som jag...SÖT och STARK.

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Snälla Gudrun, hjälp mig!"

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Om jag sitter i ett plan som störtar, JA.

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ormen Kah i Djungelboken.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Är lite av en samlare av kändis souvenirer.

73. Tycker du om att krama folk?
Jag kan krama skiten ur dem.

74. Skulle du säga att du är trendig?
Nej, men medveten.

72. Äger du en digitalkamera?
Ja.

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Ingen

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej, inte alls.

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Läser bara roliga böcker.

76. Tycker du att du är attraktiv?
Ja

77. Vad är du allergisk mot?
Gnagare

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Det har nog också blivit lottdragning.

Kommentarer
Postat av: Kia

Roligt att du tog utmaningen! :) Kram

2008-10-02 @ 07:11:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0