Ett leende

Ikväll tänkte jag bjuda på en unik bild. Det är förmodligen ett foto på miljonen.
Naturen bjuder på ett leende, och jag hoppas att leendet lyser upp dagen för många.
Jag vill speciellt tillägna det till en person som står mig nära, och som behöver lite positiv feedback.
Eftersom jag inte har avslöjat min egen identitet, så vill jag inte heller namnge personen som det är tillägnat.
Men om den här speciella personen tittar in på den här bloggen så vet jag att budskapet når fram.

Naturligtvis förväntar jag mig en kommentar om det :)....

God natt..vi ses nån annan dag



Kommentarer
Postat av: ;)

Förstod att det va mig du syftade på !!

Tack snälla DU för att du finns och bryr dig,inte många som inte bara ser en som luft när man får det jobbigt.

Det är knepigt att så fort nån får det svårt så är det oftast problemen man tänker på som personens följeslagare, inte vännerna ?!

Jag skulle vilja skriva ut ditt namn här så att jag får bevisligen säga att DET FINNS människor som bryr sig.

Ha en underbar dag ute i solen :)

2009-04-25 @ 10:08:38
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken underbar bild!!! Är det du som ha tagit den?! Du borde försöka få den publicerad den är ju klockren isf!! Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

2009-04-25 @ 19:59:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: litentanta

Och jag blir än mer nyfiken, vem, vilka VAD är det för människor som bor där uppe? Jag verkar ha missa en himla massa bra ena ju!



Jag har då haft mig en superhärlig helg uppe i byn själv, sista skotersvängen o allt (igen.. trodde ju att det skulle vara slut på sånt förra gången jag var upp...men nu har snön tinat bort ivf!)



Ha det bra!



2009-04-27 @ 00:24:25
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0