Jag är deprimerad.....


.... för jag har för mycket underhudsfett på magen, blek hy, håriga ben (även andra ställen), för klena muskler i armarna, röven hänger och så har jag klippt mig själv så det blev ojämnt.

Därför ska jag:

...under 7 månader bara dricka vatten och äta sallad

...sola solarium i 45 minuter varje dag
...göra Brasiliansk vaxning 3 gånger i veckan - minst
...träna styrketräning 8 pass i veckan.

...gå till dyra salongen och fixa håret för 2800:-

Hur fan ska jag annars kunna bli lycklig?

:)


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Haft en bra dag? =)

2009-08-29 @ 16:38:47
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: litentanta

Jo! Om alla goes Linda Rosing kommer lyckan omedelbums haha! Älskar din ironi, men ärligt, hatar också mina långhåriga ben ;-)

2009-08-30 @ 15:30:05
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har fått höra att en kvinnas rumpa sjunker 17 cm under livets gång :/

2009-08-30 @ 19:20:31
Postat av: smygläsaren

Ska jag dra nackdelarna som kan inträffa ifall att du gör ALLT som du nu har räknat upp? Du blir en rynkig och mager stackare som troligen får cancer och som inte har så mycket "att ta av" ifall att du har förlorat ditt underhudsfett. OCH det innebär att OM du får cancer så blir du ännu magrare och kanske tappar håret helt och då har du inget att klippa heller. MEN frågan är om du verkligen blir lyckligare..... Jaa herre min skapare en så konstig värld värld vi lever i och vilka världsproblem vi bär på..... Gå ut en sväng och njut av hösten i stället!!

2009-08-31 @ 18:54:09
Postat av: Ea

Haha, jag hakar på :).

2009-09-02 @ 07:33:27
URL: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0