Roligt med städning

Finns det nått tråkigare än att städa ?

Varför kunde man inte kompis städa ? det vore väl bra mycket roligare att städa tillsammans och samtidigt ha kul.
Man träffas och städar det man vill ha städat och avslutar med middag eller nått, sen att ha andras syn på möbleringar och annan inredning tycker jag skulle vara intressant.

Tror att jag skulle ha väldigt svårt med att anställa en hemhjälp men ett sånt här alternativ skulle jag nappa på direkt.
Då kunde man peppa varandra och få saker och ting gjorde,hur många planer att sätta igång med skiten har man inte,men man får ingen start och skjuter upp det hela tiden .

ja ja, lite tankar jag fastnade i när jag gick omkring och funderade på städningen jag skulle ha börjat med i höst.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Låter som en skitbra idé. På med hucklet och förklädena, skramla med hinkarna och trimma kvasten, sen gör vi höstrent en gång för alla. Jag hakar på!



2009-08-18 @ 22:14:13
Postat av: smygläsaren

Jag vet inte om det blir så mycket städning ifall att man är flera men säkerligen mycket roligt. Själv tycker jag om att städa när det är vackert väder vilket de flesta inte förstår, men jag blir mycket inspirerad då så det kan nästan bli för mycket.

2009-08-21 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0