Fredags mys

Ja idag behövde jag inte smörja in mig med sololjan i alla fall,hård åtgång har det varit i sommar.

Idag har jag brytit det sedvanliga mönstret,jag har vägrat gå ut och jag har vägrat göra nånting.
Jag har suttit och myst hela dan, läst boken Sjöjungfrun av Camilla Läckberg, jag har ätit nudlar till frukost,pizza till middag och nu har jag en påse ostkrokar i ena näven och en mus i den andra, det är väl Fredags mys det ??!!

Varit inne på en del nya bloggar på sistone, en del griper tag i en mer än andra och man får vissa tankeställare.

Har ni sett filmen Nätet med Sandra Bullock nån gång? jag har gjort det och även då fick jag ställa mig frågan...hur säker är man ?
Hur ställer man sig som privat Svensson om någon ifrågasätter ens persons välmående och sätt att leva.
Ifall någon kommer med ett påstående om mig som absolut inte är sant, så är det ju i alla fall upp till mig att motbevisa...tänk om det skulle bli nått error i den beviskedjan då, hur liten skulle man inte vara då mot ett system som hävdar motsatsen ??! Skrämmande tanke.
Man tror inte att det ska kunna hända men man vet att det hela tiden görs.
Vet inte om ni kan följa med mig i mina tankegångar nu, det är så det kan bli efter en hel dags Fredags mys :/

Ha en trevlig kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0