..................

roliga bilder och humor.

Trot eller ej men jag har en givmild sida och just den sidan av mig kan man väl tänka sig ska kunna diska någons kaffekopp ibland ?!
FAST jag tycker fan att det hör till vanligt hyfs att man diskar efter sig !!
Hur skulle det se ut om tex brevbäraren lämnar luckan på brevlådan öppen ??
Har man inte tid att diska efter sig så bör man vara medveten om att det kan vara ett stort irritationsmoment hos andra och att det medför en ökad risk för hot och våld på arb.platsen.

Annars hoppas jag att det härliga vårvädret håller i sig , så härligt med alla vårkänslor som spritter i kroppen så här års :)

Kommentarer
Postat av: Tojjan

Haha...mysigt löp! Alla (?) arbetsplatsers ständiga dilemma. Tänk om någon kunde komma med en lösning. Snacka om att denna/denne någon skulle vinna folkets hjärtan!



Kolla in hur radarparet Mia & Klara hanterade problematiken med odiskade kaffekoppar på jobbet. Du hittar nog programmen på SVT:s hemsida. Sjukt kul!



Ha det, vi "ses" igen!

//Kram Tojjan

2009-02-17 @ 19:48:06
URL: http://www.tojjan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo visst är det fördj-t med dessa odiskade fikakoppar på jobbet ;P För visst ska man väl gradera eländet. Det finns de som verkligen drabbats av olycka och med rätta kan vara lite hängiga, men jag får rysningar av mängden människor som hänger läpp över minsta lilla grej.

2009-02-17 @ 19:58:25
Postat av: Huvudbrydd

Satt nästan och väntade på den första att "märka ord" härligt med folk som hänger med ;)

Som tur är så har folket på min arb.plats hyfs och det kanske är en liten bidragande orsak till mitt goda humör.

Fast som sagt var så skulle väl min givmilda sida inte helt vara oäven till att diska vänninans kaffekopp om hon har bra anledning till att själv inte hinna. :)

2009-02-17 @ 20:50:28
URL: http://huvudbrydd.blogg.se/
Postat av: litentanta

känner att jag kanske är lite korkad som fortsätter att titta in hos våra blondinbellor o skit men jag är ju en "sån" som älskar att reta mig på folk! och glädjas, icke att förglömma, starka känslor är min melodi och jag ser arbetsträningen som en kul grej, nu ska man konfronteras med en stormarknads grisiga personalrum igen hehe! (tror dock att jag har lugnat ner mig de här åren hemma, eller...)



2009-02-17 @ 23:01:34
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0