Jag har blivit utmanad :)

1. Hur gammal är du om fem år?
5 år äldre än idag

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Dammsugaren

3. Hur lång är du?
1.80 med mocka pumps

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Döda poeters sällskap

5. Vem ringde du senast?
Polismyndigheten och gjorde en anmälan

6. Vem ringde dig senast?
Den jag polisanmälde

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Vägverket och kollade upp ett regnr

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beroende på om det är polismyndigheten eller vägverket, till polismyndigheten ringer jag.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Lyckligt gifta i andras ögon

10. När såg du senast din mamma?
Sist jag såg hon

11. Vilken ögonfärg har du?
blå

12. När vaknade du idag?
07,00

13. Vilken är din favoritjulsång?
Midnatt råder....tipp tapp

14. Vilken är din favorit plats?
Porslinfotöljen med en bra tidning

15. Vilken plats föredrar du minst?
Kön på Konsum

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förmodligen har jag inte tagit mig ¨nånstans

17. Vad skrämde dig om natten som barn ?
Sover på nätterna har alltid gjort

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast?
Metrologen på rapport

19. Hur stor är din säng?
Stor nog att rymma mig

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Laptop

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Lika många som jag har huven

23.Hur många landskap har du bott i? 
Tre

24. Vilka städer har du bott i?
Har inte bott i några städer har bara bott på mindre orter

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor utomhus är bra

26. Är du social?
Ja

27. Vilken är din favoritglass?
Nogger

28. Vilken är din favoritefterrätt? 
Negerbollar

29. Tycker du om kinamat?
Det är ute...

30. Tycker du om kaffe?
Hinkvis

31. Vad dricker du till frukost?
Se fråga 30

32. Sover du på någon särskild sida?
Insidan av sovrummet

33. Kan du spela poker?
Proffesionellt det är min biinkomst

34. Tycker du om att Mysa/Kela?
Huvva då måste man väl vara nära varann ?

35. Är du beroendemänniska?
Ja har många laster

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja Norge firar ju sin nationaldag då ;)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Gallimatias

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet,poolen blir så trång

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mina laster

42. Äger du dyrbara smycken? 
Nä fick dom ganska billigt på tradera

43. Vilket är ditt favorit program på tv?
Bonde söker fru

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag känner ingen rolig person men skrattar gärna åt mina skämt

46. sover du med gosedjur?
Nej

47.vad har du för ringsingnal?
Nokia orginal

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
Nej dom passar inte jag har vuxit ur dom

50. Flirtar du mycket?
Ja när jag letar efter ragg

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja om det behövs

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Handledning i vård och omsorg

54. Läser du dagstidningen?
Varje dag

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Hänt extra

56. Dansar du i bilen?
Varför skulle jag göra det ?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P1

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
reg nummer

59. När var du i kyrkan senast?
Tyvärr vid en god väns begravning

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet?
Glömmer aldrig min biologilärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2 veckor under en överlevnads kurs

62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig?
Blomsterbudet som levererade blommorna idag

Utmanar alla som läser att svara på frågorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0