Solen värmer....

Verkar vara sol i hela Sverige, härligt !!
Under min dagliga promenad idag så hoppade tankarna runt i huvet som vanligt, dagens tankar innefattade bla
-Tid
-Själen
-Positivitet (som vanligt)

Tänk vad en promenad kan göra underverk för själen, osorterade tankar,rensas. Själen fylls av nån sorts blandning av frid och ro och ett frö är sått till att vilja MER.
Tänker när jag förr va som en igel och tömmde mig hela tiden på energi och livskraft utan att nånsin stanna upp och fylla på,så naivt.
Nej, goda vänner idag är man en människa som väger det mesta på våg ;)
Så jag hoppas fler än jag haft möjlighet att få vara ute idag och fylla på lite i förråden ?!

Över 2000 roliga bilder på  roliga djur som katter och hundar, men också satir, politik och webbhumor.


Kommentarer
Postat av: Tojjan

mellan raderna läser jag in att du insett vikten av att andas och bara vara. Du uttrycker det väl i att väga allt på våg och se till det viktiga i livet. Samtidigt hoppas jag du busar till det ibland ; )



Med risk för att låta som en äkta surkärring - men här har det regnat och blåst och varit snöblandat i farten hela dagen. Suck. Annat var det häromdagen, då var det nästan vår!



//Kram Tojjan

2009-02-26 @ 17:12:38
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: litentanta

.... o jag fick både fylla på med massa syre och surr för att sen sluta på hjärtintensiven m moder.. min våg verkar aldrig riktigt få väga jämt, kanske min tid kommer?



2009-02-26 @ 23:04:20
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0