Sol

Har just vaknat till liv, värmen gör att jag går lite grann i ide när det är som varmast.
Det borde automatiskt införas siesta när det är hög sommar värme !!

Fast glad i sinnet blir man när solen strålar, man blir lycklig i själen och det som tycktes vara ett problem förra veckan är nu nånting man stoppar i "bagatell facket", härligt :)

Hörde på nyheterna att medelhavs maten är nånting vi ska sträva efter att inta, ifall vi vill undvika jobbiga och hemska sjukdomar, i värmen vi har nu är det ju inga problem alls !

Nej gott folk, nu ska jag ut och promenera

Kommentarer
Postat av: smygläsaren

Jag ska snart ducha efter en skön promenad med min hund. Tack och lov lite svalare nu på morgonen men den ser ut att fortsätta att lysa, den stora lampan vi har i taket. Visst är det fånigt detta med medelhavsmaten? Skulle det vara tänkt så så skulle vi inte ha flera meter snö i minst 6 månader vareviga år. Visst det är mycket gott men det är gott med fläsk och kålrötter också och då har man en orsak till att ta en promenad. Njut

2009-06-29 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0