Sommar ....

Tänk att vi nu äntligen har fått sommar och sol, vad gör det att myggor,knort och brännmy hägrar ? vi har ju SOMMAR :)

Har tyvärr inte haft möjligheten att använda mig av internet på ett tag, har varit ute på andra äventyr som jag kanske delar av mig när andan faller på.Kan i alla fall säga så mycket som att min värld har vidgat sig betydligt.

Nu har ni väl alla varit ute och dansat runt midsommarstången ?!
Själv har jag dansat runt annat, men det pga att nubbarna övertrumfade sillen :/
Solen har inte varit helt frånvarande under helgen och det har varit underbart.Jag måste ta tillfället i akt och tacka för synnerligt gott sällskap!!

Ja kära vänner jag lever och mår, brydd som alltid men i en tid som denna så hör det nog till med lite brydderier.

Ha en fortsatt trevlig sommar och ta väl hand om er, och se upp för det kan finnas en kepsprydd huvudbrydd lite varstans :)

Kommentarer
Postat av: Madelene - Malle

Hoppas du haft en bra dag?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-22 @ 00:24:38
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0