Att man skulle liknas vid en gammal Ford...eh

Mannens olika åldrar!

Mellan 15-20 år är mannen som en Fiat, liten men ettrig.

Mellan 20-30 år är mannen som en Porsche, snabb och välsmord.

Mellan 30-40 år är mannen som en Opel Record, lovar mer än den håller.

Mellan 50-60 år är mannen som en gammal Ford, man måste hälla i honom lite sprit för att få honom att starta.

Kvinnans olika åldrar!

Mellan 15-20 år är kvinnan som Asien, välkänd men outforskad.

Mellan 20-30 år är kvinnan som Afrika, het men ändå fuktig.

Mellan 30-40 år är kvinnan som USA, effektiv och tekniskt fulländad.

Mellan 40-50 år är kvinnan som Europa efter två världkrig, härjad men ändå skön.

Mellan 50-60 år är kvinnan som Ryssland, alla vet var det ligger men ingen vill dit.


Kommentarer
Postat av: Tojjan

I min samborelation är jag USA och han en Opel. Vi har faktiskt en Opel och hittills har den inte krånglat...peppar, peppar.



Jag närmar mig dock Europa och ser fram emot att fortfarande vara skön =)



Tack för ännu en lättsam och underhållande "text".



//Tojjan

2009-03-14 @ 15:48:51
URL: http://tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0