Kalla mig vad du vill

Om du kallar mig fyrkantig - säger jag att jag är principfast

Om du kallar mig trög - säger jag att jag är en tänkande människa

Om du kallar mig ombytlig - säger jag att jag är flexibel

Om du kallar mig udda - säger jag att jag är mig själv

Om du kallar mig plump - säger jag att jag är ärlig

Om du kallar mig oförsiktig - säger jag att jag är modig

Om du kallar mig pedant - säger jag att jag att jag har koll

Om du kallar mig mesig - säger jag att jag bryr mig om andras känslor

Om du kallar mig hänsynslös - säger jag att jag är målinriktad

Om du kallar mig nervös - säger jag att jag är medveten om risker

Om du kallar mig schizofren - säger jag att jag är anpassningsbar

Om du kallar mig blyg - säger jag att jag gärna släpper fram andra

Om du kallar mig gapig - säger jag att jag är tydlig

Och vad ville jag ha sagt med det här?

Inget annat är att det går att vända och vrida på precis vad som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0