låt er inte luras...

imorgon. Jag är på min vakt.
Det här försöket gillar jag  :)


NYHET!  PASSFOTON PÅ ENIRO


Tack vare ett unikt samarbete kan vi nu visa passfoton på eniro.se. Tillsammans med kontaktuppgifter som telefonnummer och adress visar vi också det senaste passfotot.
Äntligen ser man vem som är vem!

Vi får automatiskt alla aktuella passbilder. För att synas på eniro.se behöver du bara ha ett giltigt pass.

Så funkar det
* Du behöver bara ha ett giltigt EU-pass - allt det tekniska sköts automatiskt.

Kommer snart
* Pimpa mitt pass - snart kan du ändra hårfärg och utseende direkt på ditt passkort.
* Skoja med dina vänner - ändra deras passbilder. Spännande möjligheter.
* Beställ ditt pass direkt på eniro.se. Enkelt & smidigt
* Ålder & civilstatus. Som en bonus till våra användare kan snart vi erbjuda en enklare dejtingtjänst.



Kommentarer
Postat av: litentanta

HJÄLP!!!

jag vill inte vara med på bild och dejtingservice på Eniro???? Ska man lämna ut bild och adress sådär?

HJÄLP säger en rädd en.....



tack för ditt svar i min fråga, är fortfarande lite skakis efter vad som hände nämligen...huvva



2009-03-31 @ 23:41:09
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: litentanta

oops....var du såååå tidigt ute.... knallrö

brukar inte gå på såna här grejor...hihi!

bra gjort!



2009-03-31 @ 23:43:04
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Tojjan

Haha...bra jobbat! Kom det ur eget inre eller...? Jag hann läsa halva innan jag tänkte "näää, inte kan de väl lägga ut bilder på nätet bara så där...PLU å allt?"



Jag v e t ännu inte om jag blivit fintad...



Kram Tojjan

2009-04-01 @ 12:58:13
URL: http://tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0