Energislukare




Jag säger bara det...Gnälliga kärringar!
Hur kan man enbart se svart på saker och ting?
I dessa kärringars värld finns bara missnöje. Tänk er att till och med se negativt på en löneökning.
-"Faaan, tycker de inte att vi är värda mer?"
-" Nu får vi betala mer skatt också!"
-"Nu höjer de väl priserna på allt annat."

Hur orkar de??

Nu ska vi väl inte generalisera, det finns säkert gnälliga skitgubbar också.
Men jag är mest i kontakt med kärringar.

De tar så helvetiskt mycket energi av sin omgivning, speciellt av oss stackare som försöker tänka positivt och vara tacksamma. Jag blir utslut av allt gnäll.
Man törs ju snart inte ha nåt umgänge, för man är rädd att energin tagit slut innan man ens provat att vara social.

Nej, nu tycker jag att vi skriver en lång lista på alla dessa gnälliga kärringar, buntar ihop dem och skickar de på charmkurs eller nåt liknande som kan hjälpa dem.

Ja, ja...jag har haft en dag från helvete...på min arbetsplats.

Kommentarer
Postat av: litentanta

min arbetsplats är fylld av ovanstående, av bägge kön, men dessvärre så har kanske allt derat gnäll "slagit in" för nu är det värre än nånsin där också..



(förr var det enklare, då kunde jag irritera mig till vansinne, nu är det ju åt helvete o ja, vad ska man då säga? sluta tjata om verkligheten ? hehe!)



nä, men jag förstår o du har rätt, väck, väck m energitjuvarna, man har fullt upp ändå för tusan, tjat om allt elände blir ju bara tjatigt till slut...



Ha det bäst där uppe, i snön har jag hört förresten! :-)

2009-10-13 @ 20:00:30
URL: http://www,litentanta.blogg.se/
Postat av: emma

thanks! och detsamma ;) jag lovar dock att jag ska bli bättre på att uppdatera oftare!

2009-10-14 @ 14:52:33
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0