En vit Onsdag...

När jag vaknade imorse och såg att det var alldeles vitt ute,så kändes det som att jag inte följer med i tiden. Jag är kvar nånstans  i början på September. Jag tänker ju fortfarande på att man ska "ställa" inför vintern ?? nu bor jag så att jag inte behöver ställa så mkt, men ni förstår vad jag menar ?!
Alltid hört att ju äldre man blir desto snabbare går tiden, kan nog börja skriva under på det.

 I alla fall så kändes det uppfriskande vitt ute, blev faktiskt glad :)

Hälsade på en gammal vän idag,blev några timmars tjatter och prat om gammla minnen. Känns alltid lika roligt när man träffar någon efter lång tid och det känns som det va nyss,det är för mig vänner det. Det beror inte på hur ofta man har kontakt utan på att man vet att det är en person som alltid finns där oavsett vad !

Nu är snart allt vitt ute borta och det är snart den här dagen med...

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Va skönt att veta att du tagit dig en vit onsdag :P

2009-10-08 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0