Söndag

Ja idag har varit en sån dag då man ha kunnat vara inne och bakat bullar för fulla muggar,utan att gråta för att vädert utanför har inbjudit till annat.
Fast det har ju inte jag gjort förstås,nej jag tycker inte om att baka. Jag tog mig en vända ut i yrväder upp på coop och köpte mig lite mazariner istället. Tänkte att man får väl fira kanelbullens dag lite som man känner ?!

Har väl igentligen inte så mkt nytt att komma med idag, fast ett litet livstecken vill jag i alla fall ge er :/

Går och grunnar på ett ämne jag tänker ta upp nån gång framöver i bloggen,ett ämne som har diskuterats och kommer alltid att diskuteras.Så det ser jag fram emot att sätta "tänderna" i :)

Nu ska jag se på komissarien och havet.Gillar johanna jungstedt´s böcker så jag hade tänkt mig att denna serie skulle vara bra också? fast jag måste säga att dubbningen förstör dem,blir så irriterad ändå måste jag titta :/

Ha det gott vänner, hoppas att ni haft en bra helg och är laddade inför kommande vecka :)

Kommentarer
Postat av: litentanta

jag klarar inte av dubbningen så den serien föll bort efter några minuter bara... antagligen är vi alldeles för bortskämda här i Sverige, språket, och ljudet, MÅSTE synka med skådespelaren, annars är det ju som .... som att läsa engelska texter översatta till svenska m google translator eller nåt.. huvva!



Ha det bra !

2009-10-11 @ 00:11:28
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0