IDOL

Hej vänner,

ja förutom att hösten är i sin fulla prakt,så har vi även IDOL yra i våra stugor.
Otroligt många duktiga sångare/sångerskor vi har i vårt land,kul att dom får komma fram i rampljuset.
Tyvärr som den lilla pessimist jag är,kan jag tycka att det finns för många som låter lika.Man blir mättad :/
Kanske skulle dom köra IDOL med några års mellanrum?!

En annan sak jag kan tycka är lite synd,det är att man uppmanas att rösta för röstandets skull ?? har en idol mkt släkt vänner och har kört stenhård propgaganda, så visar det ju igentligen inte på vad Svenska folket tycker ??
Nu skulle jag aldrig kunna påverkas av det, reklam biter inte på mig.Jag röstar på den jag tycker är bäst!.
Fast jag tycker det skulle vara lite synd om den idol som kanske haft många röster från släkt och vänner, som kanske sen inte får så många skivor sålda.För trots allt, det är ju detta som idolen vill kunna livnära sig på.

Tyvärr är det ju också så att efter yran så glöms dom bort, fast dom kanske i sinnet lever vidare på alla röster "svenska folket" gav dom under resans gång :/

I alla fall så är jag tillbaka efter en liten frånvaro, har haft gris flunsan tror jag :/ jag har legat i plågor och trott att jag aldrig ska få blogga igen :)

Kommentarer
Postat av: litentanta

Välkommen tillbaka från stian måste jag väl få säga då ;-) Har ju en dotter som röstar som en vansinnig på just Erika... tur att hon har eget mobilabonnemang, eller vänta...hmm, det står väl på mig det också...suck Nå ja, hon betalar ivf det själv så jag inväntar bara nästa räkning och vansinnesutbrott när hon upptäcker hur dyrt det är haha!



Förra omgången hade jag ju turen att sitta inne med ett telefonkort, den där tomten vad det nu heter? Parlino, palino ? Jag formligen öste röster ur mig på lilla söta Robin då, gratis är gott liksom, men lyckades inte hålla kvar honom till finalen.



Ha det bra och ta det lugnt nu, dottern är fortfarande risig efter sin svängom m griseknoen så det verkar sitta i ganska länge...

2009-10-03 @ 15:06:18
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0