Naked man running around ...freezing his butt off

Tänker närmast på att det för inte allt för länge sedan sprang en naken karl genom ett litet samhälle.Har genom nyhetsflödet fått denna nyhet till min kännedom.Är lite förvånad att det inte blev mer skriverier om denna inte så vanliga händelse.
Denna chockerade händelse har kanske inte landat i medvetandet hos kommuninnevånarna ännu därav bristen på kommentarer?
Fast det kanske bara är jag som inte kan tänka mig att springa naken ? Nog vill jag ha lite plagg att skyla de privata delarna med.Sen har jag uppnått den åldern då jag tar med mig nått varmt att sitta på..
Vad mitt brydderi i denna brist på uppmärksamheten består i, är lite svårt att säga.Trodde bara att folk som blir som galna över lite hundskit , skulle predrika moralkakor över en naken rumpa springandes runt i samhället.
Kanske bristen på kommentarern beror på att det inte va någon som tappade hakan då mannen kom springandes och trampade i skiten?!


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Från ena bryderiet till det andra, med ett glapp på några månader. Men jag är glad att du fortfarande bryr dig på ditt egna lilla sätt. Angående den lättklädda mannen på byns gator...bristen på kommentarer kanske beror på att mannen i själva verket är en välkänd man i vår lilla ort och det kanske inte passar sig att kommentera en sån sak. Vad vet jag? Kallt var det nog iaf. Nåja, julen närmar sig och vi byter ut "fredagsmyyyyyyset" mot hederligt julmys.

2010-12-06 @ 21:56:17
Postat av: Huvudbrydd

Kära Gudrun,

du kommer att få höra mycket mer av mig framöver.Ber om ursäkt för min frånvaro!

Din teori är även min teori.

2010-12-06 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0