Intet nytt ¨på fronten....

Har inte så mycket nytt att förtälja folket idag .....

Förstått att snart så kommer volvo återanställa folk igen,Grattis alla som slipper gå arbetslösa!!
Har aldrig provat på att gå arbetslös men efter vad man hört, så blir det nog till att fjäska lite extra för chefen så man slipper bli utkastad till vargarna :/

Har idag haft en mycket lugn och skön dag, inga måsten. Jag har avnjutit min ledighet på det sätt jag gillar bäst.I min favorit fotölj med en bra bok i näven.
Ska  så småningom börja fundera ut vad som ska bli till middag idag, det bästa med att vara själv är att jag kan själv bestämma vad och när den ska intas :)

Ringde en människa hit idag och ville ha mig att skänka en gåva till Haiti offren.Jag är enligt mig själv en mycket givmild person,dock inte naiv!
Skulle aldrig skänka över telefon så där och sen inbilla mig att offren i Haiti skulle få ta del av dem !!

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag trivs väldigt bra i min ensamhet här hemma också men, och det är ett ganska stort men...det här med maten alltså... :-( Jag har inte så lätt för att laga mat själv, förutom desperationsmatlagningen mellan 2-3 på nattakröken alltså... När man kommer på att oops, blev lite sen frukost idag, eller så vänder man på det hela. Hoppar över den dagen och kallar det för en jädra bra start på den nya ;-)



Tror jag skulle bli väldigt irriterad om någon fick för sig att ringa hit och tjafsa om bidrag, jag nixade mig för några år sedan och nu verkar det ju faktiskt fungera också. Mina små bidrag till Haiti går den "riktiga" vägen, säkra postgironnr är nog ett måste numer för att inte bara sponsra upp nån mysko firma nånstans i Sverige.



Ha det bäst!

2010-01-28 @ 15:41:29
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0